Return to site

Crowdfunding Academy #ModulONE

Get ready to get funded! - što smo naučili, gdje smo bili i zašto jabuka ne pada daleko od stabla ukoliko je stablo njeno.

photo by Crowdfunding Academy

Marko Gregović iz Brodoto - društvenog poduzeća nas je uveo u modul 1. Nismo igrali igrice kao u popularnoj emisiji Modul 8 ali smo se na prvoj tematskoj radionici upoznali s osnovama crowdfundinga. Saznali smo što je crowdfunding te koje su njegove prednosti i mogućnosti.

photo by Crowdfunding Academy

Gordana Ćorić, simpatična gospođa sa VERN-a, puna znanja podijelila je s nama svoje zrno mudrosti o poslovnom modelu grupnog financiranja i kako ga najbolje upotrijebiti. Uputila nas je kako oblikovati ideju i koji su temelji uspješne kampanje te nas usmjerila ka pravilnom određivanju ciljane skupine u crowdfunding kampanji. Njeni savjeti će nam mnogo značiti u kampanji za Sketchbook Station projekt.

photo by Crowdfunding Academy

Stevica Kuharski Locodels - prenio je svoja iskustva razvoja odnosa s korisnicima usluga Locodels i što je potrebno učiniti kako bi se stvorio što kvalitetniji proizvod ili usluga.  

photo by Crowdfunding Academy

Hajdana Rukavina - Crowdfunding Academy team - bez njenih uputa teško bismo pronašli ZIP - Zagrebački inkubator poduzetništva u kojemu se održava Crowdfunding Academy čiji smo polaznici sa projektom Sketchbook Station. Prava mala radna pčelica bez čijeg zujanja ne bi bilo crowdfunding meda. 

photo by Crowdfunding Academy

Ana Šimunović - Ciceron - podijelila je sa nama savjete o govorništvu, starogrčkoj vještini koju su njegovali mnogi filozofi, a danas se njihova govornička zapažanja koriste u poslovnoj svakodnevici. Nema više cile mile nakon njenog predavanja, predstaviti ideju će biti mnogo lakše.

photo by Crowdfunding Academy

Ivo Špigel i Saša Cvjetojevič - ZIP - podijelili su s nama iskustvo određivanja budžeta unutar kampanje za grupno financiranje. Šaljivđije su na svojstven način približili važnost vjerovanja u sebe i svoju ideju, svoj tim ali i naglasili su kako je bitno poznavati tržište kojemu nudiš uslugu ili proizvod.

photo by Crowdfunding Academy

I know it sounds crazy, but I do everything by myself, and more or less I do everything in 24 hours - Yves Taquet

Tako je započeo naš razgovor s Yves Taquet, organizatorom Goulash Disko festivala, kada smo ga pitali koliko mu je potrebno vremena da organizira svoju crowdfunding kampanju i koliko je ljudi u njegovom timu. Njegov festival je četvrti put za redom potpuno financiran preko crowdfunding platforme Ulele. U kratkom razgovoru nakon njegovog predavanja smo saznali iz prve ruke kako je bitna volja koja se rađa iz ljubavi prema onome što radite da biste iznašli načine da ostvarite svoje snove. Mudar dečko koji se zaljubio u Hrvatsku i otok Vis.

Projekt Sketchbook Station udruge Prizma je odabran da sudjeluje na Crowdfunding Academy 2016. Crowdfunding Academy organizira društveno poduzeće Brodoto te ZeZ - Zelena energetska zadruga s mnogim partnerima.

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly