Crowdfunding Academy #ModulTHREE
Crowdfunding Academy #ModulTHREE
PRiprema! P(R)ozor! Sad! PR - jer kroz prozor susjed gleda!
PRiprema! P(R)ozor! Sad! PR - jer kroz prozor susjed gleda!

Ivan Szekeres objasnio je o bitnosti izgradnje početnih grupa potpore crowdfunding kampanje. Nema se šta reći. Dečko je bio potpuno u pravu - cigla po cigla, vila.

Velibor Panić - PR i medijski mag svojim savjetima naučio nas je kako pomnim biranjem riječi možemo ispričati jednu priču na više načina. Koliko on uspješno barata vokabularom govori slika ispod.

Velibor Panić zna znanje! Iz vode pretvara vino, a iz dvije riječi senzaciju. Evo kako zaluditi djevojke s dvije riječi!

Hrvoje Ratkić - PR 365 Studio - govorio nam je o uskoj povezanosti PR-a i društvenih mreža. Objasnio je razlike društvenih mreža te podijelio s nama vlastito iskustvo u kreiranju sadržaja na društvenim mrežama.

Tko pita ne skita. U svakome trenutku sudionici su mogli postaviti pitanje predavačima a oni su spremno odgovarali. Svaka čast!

Kratka PR vježba s Veliborom ubrzo se pokazala jako korisnom, sudionici akademije su dobili potrebne savjete kako što bolje pripremiti PR članke i predstaviti svoj projekt.
Svi o svemu a njih dvojica o slatkaću. Gdje se jede najbolji sladoled u Zagrebu čitajte slijedeće nedjelje. A do tada klikajte i pogledajte projekt Sketchbook Station udruge Prizma kojim žele povezati i promovirati mlade europske umjetnike. Tko su nove kreativne snage europske vizualne umjetničke scene pročitajte ovdje.

Dean Vranić - Reklamna agencija Imago - prenio je svoja iskustva vođenja uspješne crowdfunding kampanje za Vitastiq - uređaj kojim možemo pratiti status vitamina u našem organizmu i prema toj statistici voditi računa o našemu zdravlju.

Kako Vitastiq funkcionira provjerila je članica tima Crowdfunding Academy Ivona Zec. Uređaj joj je preporučio godišnji odmor na Rabu i sunčanje na plaži zbog niske razine vitamina :D.

Hrvoje Kordić i Ivan Ferenčak dva puta su uspješno crowdfund-ali svoju igru. Prenijeli su svoja iskustva neprospavanih noći tokom provođenja kampanje.

Mirta Zečević je predstavila Zmajevo gnijezdo - crowdfunding kampanja koja treba tvoju pomoć! Napraviti nešto što u Hrvatskoj (i šire) još nitko nije ni pokušao – udružiti se s najboljim zagrebačkim neovisnim kazalištima za djecu i stvoriti jedinstvenu organizaciju, prvi kazališni inkubator... ZMAJSKI je posao! Nezavisna kazališta čine 50% scene, a ujedinjavanjem nezavisnih kazališnih profesionalaca kreira se novi val energije. Podrži ih donacijom ili proširi vijest dijeljenjem na društvenim mrežama. Tri, čet'ri, sad!
Hajdana Rukavina iz Crowdfunding Academy ne popušta.
Dobro ispričana priča je 99% uspješnosti kampanje
Ok! OK! We got it! Hope so. :P

Nekada se u zadnjim školskim klupa šaputalo i pričalo a danas se nema srama, prvi red, i to još na engleskom! O' C'mmon! Šalu na stranu, gospođa iz Vern-a pomno sluša i prevodi predavanja ekipi koja želi izgraditi hostel.


Sva sreća sve je dokumentirano. Pa i onaj koji dokumentira. A i onaj koji je dokumentirao dokumentirano! I tako sve u nedogled. Do prvog dokumentača.
Džepni podsjetnik. Udruga Prizma svojim projektom Sketchbook Station sudjeluje na Crowdfunding Academy u organizaciji društvenog poduzeća Brodoto te ZeZ - Zelena energetska zadruga s mnogim drugim partnerima.