Crowdfunding Academy #ModulTWO
Crowdfunding Academy #ModulTWO
Get funded to get ready! - okrenuli smo sve naopako jer sada razmišljamo korak po korak od nazad prema naprijed iliti što ću ako dobijem 10 kuna
Get funded to get ready! - okrenuli smo sve naopako jer sada razmišljamo korak po korak od nazad prema naprijed iliti što ću ako dobijem 10 kuna

Kristina Lauš iz društvenog poduzeća Brodoto je svojim savjetima o pripremi crowdfunding kampanje dala svima na znanje da se kampanja pomno planira, a mudri su oni koji su spremni prije nego ju pokrenu.

Dario Juričan iz filmskog inkubatora Blank naglasio je važnost korištenja Storytelling tehnika. Tu drevnu vještinu pričanja priča koju više ne njeguju samo bake i djedovi nego i veliki marketinški magovi bitno je izučiti i vježbati. Na dobrim i lošim primjerima mnogih crowdfunding kampanja pokazao nam je kako nije dovoljno imati dobru priču nego da je čak bitnije kako smo priču ispričali. I da trebamo posuditi mikrofon od prijatelja.

Marin Trošelj, tijelom prisutan u sadašnjosti, umom daleko u robotskoj budućnosti, iz vlastite crowdfunding kampanje za robot koji možeš izraditi sam u svojoj fotelji - STEMI nam je prenio iskustva u sastavljanju perkova.

Matija Raos, iz hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca HDNP nam je govorio o vizualnom identitetu i dosljednosti u dizajnu. Šteta što ga je breme vremena potjeralo sa govornice, mnogo pametnih stvari je iznosio.

Ivan Vuković, freelance redatelj uveo nas je u snimanje i video produkciju. S obzirom da je video jako bitan u predstavljanju ideje u crowdfunding kampanji za njega bismo imali mnogo pitanja da je bilo više vremena.

Mihovil Barančić, iz Zagrebačkog poduzetničkog inkubatora - ZIP te Gordana Ćorić iz VERN-a poslušali su prezentacije ideja svih 19 timova polaznica Crowdfunding Academy-a. Njihovo rešetanje s pitanjima koliko ponekad bolno zvučala zapravo služi svim polaznicima da bolje razumiju svoje ideje i lakše objasne o čemu se to u njihovoj glavi radi.

Karlo Brunović predstavio je Sketchbook Station projekt udruge Prizma. Dvije minute su bile dovoljne da izrazi ono što njegova majica nije uspjela.

U popodnevnom završnom dijelu edukacije slušali smo predstavljanje uspješnih domaćih crowdfunding kampanja. Zašto su se oni istaknuli među mnoštvom europskih kampanja čuli smo u njihovom predavanju.

Mihovil Barančić - crowdfunding kampanjom za udrugu Šapica je prikupio 223% od traženog iznosa za pomoć pri izgradnji skloništa za pse.

Ana Teskera iz Brlog-a crowdfunding kampanjom su pokrenuli pivovaru u kojoj proizvode svoje pivo Plavuša. Energetične curke su zanimljivom kampanjom privukle mnogo medijske pažnje te lansirale svoju pivu skoro u svemir. Svaka čast!

Ivana Zanze iz udruge Roda - Roditelji u akciji svojom pravovremeno pokrenutom crowdfunding kampanjom Hrvatska može bolje uspjela je prikupiti sredstva za pokrivanje dijela troškova organiziranja prosvjeda za podršku cjelovite kurikuralne reforme.